Wanneer ?
JO8 en J09
vrijdag 20 juni, 18.00 uur (voor avondeten wordt gezorgd)
t/m
zaterdag 21 juni 17.30 uur uur (zonder avondeten)
JO10 en JO11
Zaterdag 21 juni, 10.00 uur
t/m
Zondag 22 juni, 13.00 uur (inclusief lunch)
Waar?
Groepsaccomodatie De Bosuil in Austerlitz (Paasheuvelgroep)
Hoe duur?
De kosten bedragen 92,50 per kind
Gespreid betalen mogelijk, in sommige gevallen gereduceerd tarief.
Zó werkt inschrijven voor de kinderen..
...maar lees zo eerst ook even het kopje 'Ouderbegeleiding')
- Vul dit formulier in. Na inzending ontvang je per email een Google-Form ontvangstbevestiging.
- Vervolgens ontvang je binnen ongeveer 2 weken een e-mail met een betaalverzoek via ClubCollect.
- Je inschrijving is pas definitief als je de betaling hebt gedaan of de periodieke incasso hebt geactiveerd (het kamp is te betalen in maximaal 3 termijnen).. Regel je betaling binnen twee weken nadat je het betalingsverzoek hebt ontvangen.
- Uiterste inschrijfdatum: 23 april 2024
- We verwachten genoeg ruimte in de accomodatie te hebben voor iedereen. Krijgen we te veel inschrijvingen, dan krijg je bericht van de organisatie.
- Twee weken voor het kamp ontvang je detailinformatie over het kamp (waar, hoe laat, wat je mee moet nemen, etc.).
Ouderbegeleiding
(!) Het kamp kan alleen doorgaan als er voldoende ouders zijn om te begeleiden.
Vereiste is dat van elk team minimaal één ouder meegaat tot en met vier deelnemers.
Zijn er meer dan 4 deelnemers dan moeten er twee ouders mee.
We houden hier streng de hand in. Als onvoldoende ouders zich opgeven, dan behouden wij ons het recht voor het team niet toe te laten tot het kamp.
Mochten er maar een of twee spelers uit een team naar het kamp willen komen, bekijken we in overleg de (on)mogelijkheden.
Klik hier om jezelf op te geven als hulpouder. Het is geen straf overigens, het is leuk!
Gereduceerd tarief
Voor leden van het Jeugdfonds Sport & Cultuur en Stadspashouders is er een gereduceerd tarief van 46,25. Je zult eerst een volledige rekening ontvangen van ClubCollect, maar wanneer je daarop reageert, zal het tarief worden aangepast!
Annuleringsvoorwaarden
Taba maakt vooraf ook al kosten! Daarom hanteren wij de volgende annuleringsvoorwaarden.
Annulering voor 8 mei: 100% restitutie
Annulering tussen 8 mei - 26 mei: 25% restitutie
Daarna is zonder kosten annuleren niet meer mogelijk. Wel kun je zelf vervanging regelen (alleen Taba-leden, en in overleg met de kampcommissie, als er een wachtlijst is hebben deze kinderen uiteraard voorrang).
Annuleren kan alleen door een email te sturen naar afctaba.jeugdkamp@gmail.com
Hulpouders
Het kamp kan niet doorgaan zonder hulp van ouders.
Wat kun je verwachten?
- De Jeugdkampcommissie zorgt voor het draaiboek en de materialen, maar er is extra hulp nodig om alles tijdens het kamp in goede banen te leiden.
- Zaterdag is de belangrijkste (gezamenlijke) dag, en is van vroeg tot laat gevuld met voetbal en (voetbal)spelletjes. Voor de JO10 en JO11 is er zondagmorgen ook nog een programma.
- Tussendoor moet er ook (veel) gegeten en gedronken worden. Het eten wordt bezorgd, maar ondanks dat is het toch altijd weer een georganiseer met een grote groep. Soms moet er tussendoor nog wat bijgehaald worden. En er moet ook opgeruimd en afgewassen worden.
- Je draagt speciale zorg voor de kinderen uit je team. Je houdt ze in de gaten, zorgt dat ze bij de les blijven en helpt ze waar nodig, bijvoorbeeld met hun bed opmaken en hun tas pakken.
- Tussendoor wordt er her en der een pleister uitgedeeld of een ruzietje in de kiem gesmoord . In de avonden wordt er natuurlijk wat gespookt, en dat moet niet de spuitgaten uitlopen...
- Tenslotte moet de accommodatie bezemschoon worden opgeleverd.
- Het is gezellig, ook nadat de kinderen naar bed zijn. Je hoeft niets mee te nemen.
- Je komt moe thuis.
Belangrijke punten
- Ouders die meegaan hoeven niet te betalen, ze doen al genoeg!
- Je wordt ingedeeld bij verschillende sport- en spelonderdelen, en/of bij de 'kantinediensten'. Je kunt in het formulier je voorkeur aangeven, maar garanties kunnen we helaas niet afgeven. Alle aanwezige ouders helpen bij het inrichten en opruimen van de kamers en het douchen en naar bed gaan.
- Je slaapt op een aparte vader- of moederslaapzaal
- Het kamp kan alleen doorgaan als er voldoende ouders zijn om te begeleiden. We vragen per team een minimum van één ouder tot en met vier deelnemers uit een team. Vanaf 5 kinderen is er een tweede ouder nodig. We houden hier streng de hand in. Mochten er zich onvoldoende ouders opgeven, dan behouden wij ons het recht voor het team niet toe te laten tot het kamp. Mochten er maar één of twee spelers uit een team naar het kamp willen komen, bekijken we in overleg de (on)mogelijkheden.
- Paar weken voor het kamp ontvang je meer informatie over je deelname.